01. Vrijwilligers gezocht!

Iedere Koningsdag zet  de Oranjevereniging de Meern zich in om voor de inwoners van de Meern een gezellige Koningsdag te verzorgen. Vele mensen kijken dan ook ieder jaar weer uit naar deze feestelijke dag.

Het bestuur en vrijwilligers halen er dan ook heel veel plezier en voldoening uit.

Lijkt het je leuk om te helpen een mooie dag voor je dorpsgenoten te maken, dan ben je meer dan welkom bij onze vereniging!

Wij zijn op zoek naar vrijwilligers om te helpen bij zowel het voorbereiden (zoals het opbouwen en gezellig maken van het feestterrein) als het uitvoeren van Koningsdag (bijvoorbeeld de kinderspelletjes of te helpen bij de bar).

Ben jij meer een regelneef dan is het wellicht leuk om in het bestuur deel te nemen. Denk je nou: daar heb ik geen tijd voor, dan is er gelijk een meevaller. De tijd die je erin moet steken bestaat uit een 3-4 tal voorbereidende vergaderingen en het helpen bij de dag zelf.

Hopelijk ben je enthousiast na het lezen van dit verhaal en sluit je je bij ons aan!

Als je vragen hebt of je wilt aanmelden, dan kun je terecht op: secretariaat@oranjevereniging-demeern.nl