Vereniging

De Oranjevereniging is opgericht in 1922 door een aantal enthousiaste dorpsgenoten. In 1987 is de Oranjevereniging bij Notaris Bouten in Harmelen een officiƫle vereniging geworden.

Onze belangrijkste activiteiten zijn het ieder jaar voorbereiden en uitvoeren van de festiviteiten in ons dorp rondom Koningsdag op 27 april alsmede de Dodenherdenking op 4 mei. In de loop der jaren hebben vele mensen uit De Meern en omgeving zich als vrijwilliger ingezet voor de Oranjevereniging.

Het lidmaatschap van onze vereniging kost EUR 10 per kalenderjaar per gezin. Hieronder de betaallink voor de Contributie 2023 via een bankieren-app:

Voor vragen of het aanmelden als lid kunt U contact opnemen met ons via : secretariaat@oranjevereniging-demeern.nl

Onze vereniging is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel in Utrecht onder nummer: 806606599.
Voor contributies en donaties bankieren wij bij de Rabobank op rekening nummer: NL35 RABO 0341 4242 93.